2011? Eller 1998? Hur va det nu?

Som jag skrev på facebook igår... det känns som om det är 1998 och jag är 12 år och spelar fotboll på grusplanen på rasterna i skolan. Det va tider det! Nu menar jag inte att jag önskar att livet vore som då, för jag har det jävligt bra nu också :) Menar bara att det har gått så sjukt fort!

Fyller jag verkligen 25 nästa år? Om 4 månader? GALET! Fyller Molly verkligen 2 år om ett halvår? TVÅ ÅR!! Det här går ju inte.. Jag hinner liksom inte med, det går FÖR fort. Det är nästan läskigt. Kommer jag vara 75 bast imorgon? Iaf kommer det säkert kännas så, när jag väl har nått dit.. hehe. Jaja, nytt år - nya möjligheter! Nya misstag, nya tårar.. men det som övervinner allt - nya leenden, mer kärlek och fler pussar och kramar!

2011 kommer bli ett bra år :)

Sista dagen på 2010 ska spenderas med älskling & Molly, brorsan & Nowa och Erik som kommer hit! Barnen lär väl inte vara med så länge, men vi andra ska käka god mat och titta på hockey :) Det kommer bli fint! Lite skumpa får vi väl dra till med också :)

Blir att städa och stöka lite nu.. sen åker familjen till Bergvik för att handla all mat inför ikväll.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan! och tänk såhär då. om fem år är vi nästan 30 :O !!!!!!! OMG! Gott nytt år på dej :)

2010-12-31 @ 23:37:00
URL: http://znisse.blogspot.com
Postat av: Marie

Men Saaaandraaa! Säg inte så! :) Hehe, närå! Men 30 är väl ingen ålder??? ;)

2011-01-01 @ 18:51:36
URL: http://mariemedstortm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0