Alldeles för längesen..

Fy fan vad jag suger på det här.. allt kan bli bättre! Jag ska, jag ska, JAG SKA skärpa mig!

Har hänt en hel del sen sist, men orkar inte återberätta allt. Men jag kan ju börja med det roliga! JAG HAR FÅTT JOBB!!! Det känns helt underbart! Det är inte heltid, men jag kommer få jobba en hel del. Jag har blivit en hemängel, som det så fint heter. Hemänglarna är ett städföretag, som är ute i hus och hem och städar hos privatpersoner. Jag har varit med några pass och provjobbat nu.. började 1 december och har jobbat 4 pass sen dess. 6 efter imorgon. Så det är full rulle! Jag gillar det :) Snart ska dom släppa mig så jag får köra lite pass på egen hand, vilket känns kul! Håll tummarna för att det trillar in en massa jobb till mig!

Från det ena till det andra... så fick jag inte jobbet på Pictura. Det fick jag veta igår. Jag blev jävligt ledsen, för jag kände verkligen att jag hade en jäkligt bra chans att få det. Plus att jag gjorde bra ifrån mig på intervjun förra onsdagen. Så det blev lite jobbigt när man fick det negativa beskedet. Jag var väl beredd, fast ändå inte liksom. Men det känns iaf skönt att veta att man har jobb hur som helst nu så.. det kunde ju vara sämre! Hemänglarna trivs jag jättebra hos också, så jag kan inte vara mer nöjd :)

Mollybus har varit sjuuk.. så idag fick Daniel vabba, för Molly var tvungen att stanna hemma från dagis. Och jag jobbade ju.. så det fanns inget annat alternativ direkt. Hon fick feber igår och hade det under hela dagen och kvällen, imorse var den som bortblåst. Men en feberfri dag ska dom små ha innan dom får komma tillbaka till dagis.. Så imorgon är det dagisdags igen!


Snodde bilden från Lindas blogg.. stäm mig inte! :) Men hur söt är hon inte? :)

Har skrivit alldeles för mycket redan för att ni ska bli uttråkade, så jag ger mig :)

Ses!

SNART!!! :)

Kommentarer
Postat av: rené

Min lilla trollunge det =)

2010-12-08 @ 20:54:56
Postat av: Sandra

här har vi två feberfria dagar innnan de får komma tebax till dagis. samuel och denny är också sjuka. samuel hade 39,8 igår, då blir man lite skrajj... men han var ändå med och grejjade med brorsan så det var nog inte så farligt.

va söt hon är! :) så långt hår redan!

2010-12-09 @ 13:59:09
URL: http://znisse.blogspot.com
Postat av: Marie

Jodu Sandra, det där håret har varit med ett tag, hehe. Värsta trollet som tittade ut från första början :) Jag tänker aldrig klippa henne! hehe.



Ja, man blir lite skraj när de har så hög feber faktiskt. Men barnen är ju inte lika klena som vi vuxna.. vi skulle ju vara döende om vi hade lika hög feber :P

2010-12-09 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0