God jul! I efterskott....

Jaha, hörrni. Då var vi här igen.. Julen är över och nu är det helt plötsligt bara 4 dagar kvar av 2010. Vad hände? Hur kan allt bara ha gått så snabbt? Lite för galet faktiskt..

Hur som helst..

Julaftonen 2010 spenderades hos min syster tillsammans med min släkt. Vi kör ju varannat år nu när vi har Molly :) Himla mysigt var det! Tomten kom på besök också.. jag trodde att Molly skulle vara rädd för honom, men tji fick ju jag! Hon skulle fram direkt o säga hej och ta emot sina paket. Hon hjälpte till och med tomten att dela ut paketen! :) Hon var så himla söt! Bilder kommer.. Får lov att sno några från syster, då jag inte har någon bra kamera för tillfället.

Efter vistelsen hos syster åkte vi vidare mot Peter (Daniels farbror), för att fira tillsammans med honom, Linda och Bosse. Mer mys! Det var den julaftonen det. Gick fort som vanligt..

På juldagen var det minijulafton hos pappa tillsammans med syskonen och alla barn:) Molly stannade sen kvar hos morfar, för att jag och Daniel skulle ut på kvällen. Det kom en hel del folk hem till oss och vi hade skitkul!! Så kul har jag inte haft på länge :) Så tack alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0