Aaj aj aj..

Idag var det lite ledsna miner på dagis.. eller ledsna och ledsna. Hon var lite mammig iaf. Men det var inte så konstigt. Precis innan vi skulle traska iväg till Snäckan så klämde hon fingret.. och det ganska ordentligt! Jag vart lite rädd precis när det hände, för det var ett skrik från Molly som jag aldrig hört förut.

Sen kände jag mig ganska skyldig, men det är väl sånt som händer. Jag hade precis tagit en tröja ur min garderob.. då hade Molly tassat förbi utan att jag märkte det, så hon var på baksidan. Så hade hon stoppat in ena pekfingret i springan i dörren.. och jag skulle stänga.

Det blev som en grop i fingret på henne och det såg helt trasigt ut, sen svullnade det en hel del. Men gick och sköljde det med kallvatten och frågade sen om hon kunde böja fingret.. och det kunde hon, även om det gjorde ont. Så lite tur i oturen! Men allt gick bra..

Precis innan det hände så ramlade hon och slog i hakan i våran sängstomme också, så hon blödde lite ur munnen. Ingen rolig dag idag!



Imorgon blir det dagis igen, plus en liten tur på stan med faster Linda. Sen ska jag och Linda på bio på kvällen.. Vi ska se Saw i 3D, minsann! Daniel lär få ligga nära på natten sen om jag ska kunna sova, haha. Men jag älskar ju såna filmer! Så det ska bli kul! Var lite förvånad över att Linda ville se den dock, nu är Marte STOLT! ;)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

denny hade också otursdag igår. Han halkade och smällde kinden i en kista vi har i hallen så han blev alldeles svullen sen klämde samuel hans hand i döttspringan. och sen snubblade han ett antal gånger på mattor och trösklar...

2010-11-03 @ 08:04:53
URL: http://znisse.blogspot.com
Postat av: Marie

Usch! Såna dagar gillar vi inte!! Hoppas allt gick bra!

2010-11-03 @ 08:43:55
URL: http://mariemedstortm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0