Brustet hjärta

Lämnade molly på dagis för en stund sedan.. idag var första gången som hon absolut inte ville att jag skulle lämna henne där. Tårarna bara rann nedför kinderna på henne och hon skrek och var verkligen ledsen. Usch! Inte OKEJ! Kändes jättejobbigt att att lämna henne, men det är ju för hennes eget bästa. Fröknarna är så snälla också, "vi tar hand om henne, vi ringer om det inte går över" osv. Så det känns ändå tryggt!

Ska ta tag i disken här hemma nu.. Elin och lille Felix kanske kommer på lunch här hemma sen. En hel månad sen jag såg lille prins bus. Så det ska bli skoj!

Köpte en klänning igår på HM som jag kanske ska ha på lördag.. då är det LAGFEST som står på schemat. Vilket ska bli otroligt roligt!! Hittar inte klänningen på hm's hemsida.. så nån bild blir det inte. Men men :)

Nej.. nu väntar disken otåligt på mig!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0