Det går inte!!

Försöker lägga in bilder från min mobil och in på datorn..  men det går sådäär måste jag säga! Datorn hittar inte mobilen verkar det som.. ploppar inte upp nånting alls. Så bilder från lekparken får vänta!

Dagarna har gått fort den här veckan! Igår och idag har Molly varit utan mamma på dagis. Hon är SÅ duktig! Jag säger hej då och hennes reaktion är "skitsamma, nu drar jag!" hehe. Nja, kanske inte.. men nästan. Hon vinkar en snabbis och sen springer hon iväg för att leka :) Hon är underbar!

Jag har fått jobb också! Ska flippa burgare på Burger King, hehe. Ska bli intressant! Ska bli förbannat skönt att ha nåt att göra iaf. Jag är nöjd :)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till jobbet. Kram

2010-11-11 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0