Härlig dag!

Turen till lekparken idag var otroligt lyckad! Nowa och Molly åkte rutschbana och gungade både liten och stor gunga! Underbart att se dom njuta och skratta så som de gjorde. Lycka!! Bilder kommer senare när jag lagt in dom på datorn..

Jag är uttråkad nu dock! Barnen sover, Emma jobbar och Daniel spelar tv-spel.. Så kul är min bror att umgås med, hehe. Som tur är så finns det en TV till.. den ska jag ta plats framför nu.. på bumsen!

Imorgon bär det av hemåt och på kvällen har vi träning. Ska bli gött att få springa av sig lite! Nästa helg är det match igen efter ett uppehåll på två helger. Dags att köra över Sjöstad!!

Dumburken ropar på mig..
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0