Krock!

Igår kväll efter träningen skulle jag och Julia åka till Värmskog och hämta en av pappas bilar som jag ska låna nu i helgen.. Daniel har nämligen åkt till Linköping, så hade inte haft nån bil om jag inte fått låna pappas.

I alla fall.... när vi nästan var framme så bestämde sig en rävrackare för att springa över vägen i full fart! Sprang så klart rätt in i bilen!

Jag är så jävla trött på att det ska hända grejer hela tiden.. Jag ska nog sluta köra bil!! Då skulle jag slippa all skit. Men så kan man väl inte tänka.. Skitsamma, det är det enda jag känner.

Körde på räven på min sida, precis på hörnet liksom. Så den plastskärmen som sitter längst ner släpade i backen, för den hade lossnat till hälften. Sen hade dimljuset lossnat också.. Plus att det hade spräckt kofångaren. Så det SUGER!!!!



Jaja.. nu när Daniel blir borta över helgen åker jag o Molly till brorsan m familj och spenderar våran helg där!
Ska bli kul! Vi har inte setts på ett tag. Och Molly bara längtar över att få busa & leka med Nowa!

Ses!

Kommentarer
Postat av: rené

vilken jävla otur du ska ha =( Skönt att det gick bra med er i alla fall

2010-11-05 @ 10:55:20
Postat av: Anonym

Bra att du säger det då din get du som fråga om jag kunde komma! haha yraste ever

2010-11-05 @ 12:51:13
Postat av: Marie

Haha förlåååt linda! Tur att du känner mig vetu.. YR!

2010-11-06 @ 10:09:49
Postat av: Mormor

Det är skönt att allt gick bra med er. Nu har detr hänt så mycke så nu är det säkert över med oturen. Kram

2010-11-06 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0