Ledig lördag!

Känns som om det var en evighet sen som både jag och Daniel var helt lediga tillsammans en lördag! Man blir nästan så paff så man inte vet vad man ska hitta på, hehe. Men senare idag ska vi ta en sväng till Ikea för att shoppa lite julgrejer.. gardiner och lite pynt. Hör och häpna.. men det var faktiskt Daniel idé!!!! Vad hände där liksom? Kortslutning kanske, jag vet inte.. men jag är nöjd! :)

Var på en arbetsintervju i torsdags och det kändes bra! Så ska jag på en annan intervju 1 december.. Så håll tummarna! Verkligen.. håll tummarna för mig!! Hoppas verkligen på det jobbet, som jag ska intervjuas för nästa vecka. Håll håll håll tummarna!

Imorgon är det dags för match igen! Den är gången ska vi springa sönder Munkfors på bortaplan. Vilket jag hoppas och tror att vi kan göra! Skulle sitta fint med en tre-poängare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0