Sköna tisdag!

Ser ut som om det är julafton vilken dag som helst här hemma.. det är bara klapparna och julgranen som fattas. Och julmaten så klart.. hehe. Men annars är det riktigt fint och juligt! Stjärnorna är på plats i fönstren och gardinerna är juligt fina! Jag har lärt mig älska julen mer och mer för varje år som gått nu och jag gillar det! Har aldrig brytt mig om inredningen när jag bott själv, men nu när man inte bor själv och har en liten dotter så blir det så klart så här automatiskt. Men ändå.. gillar det skarpt!

Till och med Daniel har fått nippran nu när julen närmar sig.. och DET är inte illa! I lördags åkte vi till Ikea för att köpa lite julpynt och vems idé var det? JO - Daniels! PLUS.. och det är ett stoooort PLUS! Jag har lyckats med det omöjliga! Åker till Ullared nästa vecka.. och Daniel ska med!? PLUS igen - att han sa att han ville hyra en stuga och övernatta?! Det hade inte ens JAG tänkt på, haha. Men kul ska det bli!! :)

Nej, nu är det desperate-dags!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0