Barnvakt, däckbyte och inskolning!

Så var den här helgen som bortblåst.. men mycket kul har man haft! Blev utgång med kära Linda i fredags och vi skakade lite rumpa på Glada Ankan! MYCKET lyckat! Och mycket folk! Molly spenderade natten hos morfar och Ywonne.. skitungen hade somnat halv nio på kvällen och vaknat tolv timmar senare.. hörde ni? TOLV timmar!! Hon vaknade halv nio, skrutten. Så är det alltid när hon sover borta, hehe. Här hemma brukar hon alltid vakna vid 3-4, för att somna om relativt snabbt.. och sen vaknar hon mellan 6 och 7.. Så snacka om sovmorgon :)

I fredags var jag också och bytte däck på bilen.. köpte vinterdäcken på samma ställe. 4 papp.. POFF, borta! Usch, vilken tråkig utgift.. menmen.. that's life! Nu är det gjort iaf.

Halloween idag också.. jag är utklädd till en sliten gammal dam, tror jag bestämt. Näe, kanske inte. Men det är så jag känner mig! Uuh.. men imorgon gäller det att vara PIGG, då det är inskolning som gäller! Dock 45 minuter första dagen, bara för att visa oss runt lite och kolla Mollys egna plats och träffa fröknarna :).

Nu är det soffhäng med älskling som gäller!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0