Frisör = omöjligt?

Har försökt hitta frisörutbildning här i närheten och runt om i värmland. Men det finns absolut ingenting. Jag har ju ingen möjlighet att flytta härifrån för att plugga. Och det suger lite.. när jag äntligen bestämt mig för att jag verkligen vill göra någonting.. så går det inte. Att jag inte gick frisör på gymnasiet ångar jag nåt GRYMT! Men vad ska man göra.. man kan ju inte gå bakåt i tiden, tyvärr. Det enda som gäller är att gå en trainee-utbildning. Alltså att utbilda sig på en salong, där man går brevid och tittar och lär sig. Men det är i princip omöjligt att få en sån plats, då det nästan inte finns några salonger som tar in folk på sånt sätt längre..

Så den drömmen får man nog ge upp.. och skaffa NYA!

Idag blir det en lugn dag! Ska snart ut på promenad i det kalla, men underbart fina vädret! Sen ska jag och Molly ner på stan och träffa faster och ta en fika och kika på stan lite. MYS!

Ciao bellas..

Kommentarer
Postat av: rené

Du ska absolut inte ge upp dina drömmar, fortsätt kämpa om du nu bestämt dej för vad du vill. Jag vet att du kan fixa det =)

2010-10-26 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0