HELG med stort H!

Äntligen har helgen börjat! Som egentligen skulle ha varit en spelledig och träningsfri helg. Men ICKE! Imorgon ska jag antagligen vara med U-laget och spela.. seriepremiär för dom. På söndag har vi antagligen träning också.. så det blev fullt upp ja!

Ikväll blir det iaf lite mys med Molly-bus och älskling. Lite dobidoo, lite idol, lite popcorn och MYS! Molly sover väl iofs innan det hela sätter igång. Så vi får mysa med henne nu!

Min mobil har för övrigt lagt av också... min älskade mobiiiiil!! :( Gråter floder över den nästan. Som tur är har jag fått låna en mobil av svärfar, som är så snäll! Blir dock galen, kan inte ha bilder eller musik eller nånting på den. Jag som är lite smått beroende av det. Men huvudsaken är ju att det går att ringa och skicka sms. Så jag får nöja mig ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0