Ingen bra dag...

Började den här dagen med att Molly var vaken hela natten.. hela är väl kanske att ta i, men det blev minst 4 timmar utan sömn. Hon vaknade runt 01-tiden och somnade inte ordentligt förrän mellan 5 - halv 6.. Sen vaknade hon klockan 7.. heelt vrickat. Jag vaknade med ont i halsen, kunde varken svälja eller äta. Jag var svag och darrig som ett höstlöv.. Det blev bara värre. Jag började känna ett tryck över bröstet och hade svårt att andas. Kunde inte ta djupa andetag. Ringde Daniel och bad honom komma hem.. men han hade mycket på jobbet som vanligt. Fick sån panik till slut att jag ringde pappa på jobbet. Han och Ywonne kom direkt, vilket upskattades! Jag blev så rädd av hur jag kände mig, har aldrig mått så här.

Gick till vårdcentralen och det blev ett EKG och stick i fingret, sen skickade dom mig vidare till sjukhuset för mer prover och en lungröntgen. Ywonne var hemma med Molly och pappa följde med mig. Alla prover var normala, jag var lättad. Doctor's orders: två panodil och en ipren. Och det började lätta.. till och med smärtan i halsen. Det låter jävligt löjligt, men jag är ändå glad att jag åkte in och kollade upp det. För jag var riktigt skraj.. 

När Daniel kom hem gick jag och la mig.. Då var klockan 17. Jag vaknade för en timme sen.. snacka om välbehövlig vila. Är dock lika trött än, så det blir sängen nu igen. Imorgon vill jag vara frisk, det kommer inte hända men.. Jag håller tummarna!

Godnatt fina vänner.
Tack pappa och Ywonne för all hjälp!!

Kommentarer
Postat av: rené

Skönt att du mår bättre...men Daniel får fan ta och skärpa sej, skiter i hur mycket han har på jobbet man får väl ta mej fan prioritera det viktiga....

Hoppas du mår mycket bättre snart =) Massor med styrke kramar

2010-10-20 @ 20:24:52
Postat av: Marie

TACK! :)

2010-10-21 @ 13:54:39
URL: http://mariemedstortm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0