Stopp o väx!

Dags för Molly att sluta växa nu tycker jag.. det går för fort! Jag hinner minsann inte med i svängarna längre. På måndag börjar vi inskolningen på dagis.. på MÅNDAG! Förstår ni.. det är 4 dagar dit. Shit.. Jag tror att hon kommer trivas som fisken i vattnet! Eller jag VET att hon kommer trivas som fisken i vattnet. När vi går förbi dagiset om dagarna så pekar hon på barnen och vill vara med och leka. Kul! :)

Men det har gått lite för fort.. snart är hon väl tonåring också. Och den här tiden kommer kännas som igår..


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tvivlar inte att Molly ska trivas på dagis. Lycka till lilla Molly. Kram från momma.

2010-10-28 @ 18:15:12
Postat av: Lena

Sa fin hon e :) Hoppas att hon trivs pa dagis!

2010-10-29 @ 10:08:24
URL: http://lenalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0