Fredag morgon..

..och det är skittråkigt väder! Usch! Vill bara dra täcket över huvudet känner jag! Just nu sitter jag med RÖD färg i håret. Hela håret ska inte färgas, men vissa delar. Inför hårdrockstemat på 30års-kalaset imorgon. Här går man ALL IN! hehe. Outfiten är KLAR, sminket är väl TYP klart, håret snart klart, smycken o shit KLART. Så jag känner mig redo för imorgon, HELT KLART!!

Jag och Molly åker till Säffle och familjen om ett par timmar. Marten är på schemat och KÅLSOPPAN hos mormor är dagens höjdpunkt! Det går inte att misslyckas!

Träningshelg med laget går av stapeln idag också.. eller ikväll rättare sagt. Jag kan ju bara vara med idag och kaaanske imorgon bitti. Vi får väl hoppas! Sen missar jag resten, tråkigt!

Nu ska jag skölja ur färgen... fingers crossed!!!!!!!!!! Jikes..

Avslutar med en glad Molly i badet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0