I'm in love!

I min jacka! Den satt skitbra, så nu är det bara minusgraderna som fattas så att man får börja använda den. Men det lär väl inte dröja förrän vintern kommer och snön börjar falla. Hur som helst så behöver det inte komma riktigt lika mycket snö som förra året.. Vi kom ju för fasen inte ut från parkeringen med bilen ens! Inte helt lätt att strutta runt med barnvagn heller när det är 4 dm snö ute.. så det är min önskan inför vintern! Mindre snö!

Daniel sitter och tittar på Elvis Costello för tillfället och jag sneglar lite på Bruce Springsteen, som är hans gäst ikväll, och lyssnar med ena örat. Bra duktig är han, The Boss! Gamla guppen :)

Vi hyrde film också, som vi kikat på. Hierro. En spansk thriller.. den rekommenderar jag INTE! Inte alls bra. Men det kan också vara för att jag hatar filmer som är på spanska. Eller nåt annat språk än engelska öht. Missade visst den lilla detaljen när jag hyrde den, haha! Jag vet.. bra jobbat.

Nej, nu ska jag få lite eld i röven och packa matchväskan! Match? Match?! Känns lite halvgalet.. Men det är på riktigt! Ska bli kul att sparka igång säsongen nu! Äntligen, är väl vad jag har att säga om det egentligen :)

Sov gott!

Och Molly.... Mamma och pappa saknar dig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vilket gullig och söt unge ni har.

2010-09-11 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0