Slut på veckan och slut på barnledigt

Molly är hemma! :) Usch vad jag har saknat lilltjejen! Men hon har haft det toppen hos farmor och Kent och busat med Kents barnbarn Stella som var där med sina föräldrar Petra och Erik. Så hon har garanterat haft skoj! Hade velat vart där vi också, men vi hade ju fullt upp här hemma istället med jobb och innebandy. Så det får bli en annan gång! Snart hoppas jag. Älskar att vara där uppe, så lugnt och skönt.

Tack farmor och Kent för all hjälp! Det är guld värt!

Sa ju igår att det skulle behöva ske ett mirakel för att vi skulle gå vidare i DM.. snacka om att vi blev förvånade när vi såg resultatet mellan Åmotsfors och GS86.. hehe. Vi trodde ju lätt att Åmotsfors skulle få stryyyyyk. Men inte då.. de vann. Med 8-2!!!!!!!!!!!! Hahaha. Om de vunnit med 6-2 hade det varit vi som gått vidare.. hehe. Wierd! SÅ kan det gå! Jag hade iaf underbart kul med brudarna igår och känns jäkligt skoj att få köra igång på riktigt! ♥


Jag är tvåa från höger.

Jobbade ju inatt också.. var braaaa trött på slutet av passet. Så när jag väl kom hem strax efter kl 07, så slocknade jag direkt jag la huvudet på kudden! Underbart att få sova ut ordentligt. Välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0