So far.. but yet so close...



Det var ett tag sedan man gick och bar på den här magen.. Ändå känns det som igår! Heelt galet. Och helt underbart :)



Sista dagen på året.. 2007, blev jag och Daniel pojkvän och flickvän. Vi fick underbara Molly i maj 2009 och hon har allt gjort sitt bästa för att pröva oss som föräldrar. Kolik hade hon de första 3 månaderna och både jag och Daniel fick slita ihjäl oss för att försöka hålla ut tills koliken var över. Men vi klarade det, med bravur skulle jag vilja säga! Sen var allt skrikande som bortblåst och vi fick många underbara dagar när Molly utvecklats till den fina människan hon alltid varit! Hon är snart 1½ år nu och jag och Daniel har snart varit tillsammans i 3 år. Det har varit de bästa åren i mitt liv! Och jag ångrar ingenting! Jag älskar er!

Vi har också varit förlovade i lite mer än ett år nu.. ringen på fingret står för det finaste jag vet! Vi har bråkat precis som alla andra par också gör. Men vi tar oss alltid tid att prata om det nu, vilket vi var sämre på förr. Två envisa personer som är tillsammans gör det svårt ibland ;) Vi har upplevt mycket! Vi har varit på konserter, Ålandsresor och diverse utflykter. Värdefullt! Vi har haft fina stunder med släkt och vänner. Uppskattas! Älskar er allihopa!

Molly Molly Molly ♥ ♥ ♥ Mamma älskar dig!



Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. JAG ÄLSKAR ER!! Av hela mitt hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0