TGIF!

Äntligen fredag.. eller ja.. Nu är ju nästan hela fredagen över. Men ändå, hehe. Det har varit en supertrevlig dag med mys på Bergvik tillsammans med Elin och supersöta lilla Felix som är två månader. Underbara unge! Kan dock inte sluta kalla honom för Filip.. vad är det för fel på mig? Måste koncentrera mig för att säga rätt nästan, oacceptabelt! :)

Fick hem ett par skor från skopunkten och en mössa från JC iaf. Nöjd!

Nu ska vi ta en tur med Harry och hoppa in på affären. Min jacka har kommit! Spännande:) Sen måste jag handla lite frukt och mellis till imorgon. Slinker nog ner lite gott i kassen också skulle jag tro!

Hyra film ikväll kanske? Men först! DOBIDOO!!!!!! haha.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0