Tjugoförsta September

Idag har det minsann inte hänt mycket.. tvätta, städa och träna har stått på listan! Och det har jag gjort! Egentligen skulle det ha blivit en tur på stan, men det hann jag aldrig med, så det får jag ta imorgon. Ska fixa lite saker inför helgens festligheter :). Är råladdad för det som komma skall! Kommer bli årets fest.. no shit ;).

Träningen ikväll blev dock inte riktigt som jag tänkt.. jag hade satt ihop ett träningsprogram som vi skulle köra, men då hade vi behövt lite grejer från "förrådet" som finns där. Lite bänkar, hopprep och madrasser, men nu hade dom smällt upp värsta rullporten, som man måste ha nyckel till för att kunna öppna.. Så det sket sig kan man säga! Så det fick bli lite spontant.. men det blev jobbigt ändå, så det räckte och blev över ;)


Kommentarer
Postat av: Ass

Haha, härlig bild :D

2010-09-22 @ 11:27:12
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: René

Hej där...fint det blev i bloggen. Du jag tänkte att ni brudar kanske skulle vilja ha er bloggadress på sidan i ena hörnet...som länkar.Ni väljer ju själva naturligtvis men tänkte att allas kunde vara samlade så alla kan läsa allas om ni vill..ja ja du har ju adressen så ni gör som ni vill//Ha de

2010-09-23 @ 20:59:37
Postat av: Marie

Det låter som en bra idé René! Det kan vi fixa :)

2010-09-24 @ 07:28:27
URL: http://mariemedstortm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0