Våga vägra!

Har nyss gått upp... nyss gått upp! Daniel lät mig ligga kvar i sängen i nån timme medan han och Molly gick upp för att äta frukost. UNDERBART var ordet. Det uppskattades. Den lilla timmen var guld värd. Var helt förstörd imorse, men nu så! Nu börjar det ordna upp sig:).

Alldeles perfekt väder idag.. jag ÄLSKAR att hösten har kommit! Inte ett moln på himlen, strålande sol - men kallt är det! Och jag gillar det! Nu har höstjackan kommit fram och halsdukar, mössor, vantar och hela köret! Helt underbart! Måste dock införskaffa en vinterjacka innan det blir riktigt kallt ute. Ett måste tyvärr.

Både Molly och Daniel går och hosta och snorar här hemma och jag ber till högre makter att slipper undan den här gången! Vägrar bli sjuk så här innan DM som ska spelas i helgen. Våga vägra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0