Veckan och helgen som gått..

Brorsans 30 års-fest blev jävligt lyckad! Förutom att Daniel (min Daniel, inte brorsan :) ) gick o la sig i källaren och SOV vid halv tio! HAHA. Jaja, är man trött så är man... eller? :)


Lyckades med sminket och håret heelt OKEJ alltså.. kläderna satt som ett smäck. NÖJD!

Va så himla kul o se brorsan under kvällen.. han var jäkligt nöjd med festen och LYCKLIG! Han sken som solen själv hela kvällen. Underbart att se! Fint. Han var väldigt rörd över att så många kom också, han fick nästan tårar i ögonen under sitt ena tal som han gav :) Aaaaawww!


Älskade bror!

Igår var jag, Julia, Linda och Frida i Ullared! Kom hem med en hel del och det mesta till Molly. Köpte lite grejer som hon ska ha inför vintern. En overall, ett regnställ, mössa, vantar, och en hel del andra klädesplagg. Jag är helnöjd iaf! Dock vart jag helt slut när jag kom hem igår kväll.. slocknade nog innan jag ens hann lägga huvudet på kudden!

Ska sticka iväg till Grums om nån timme för sista träningen inför seriepremiären på lördag!! 13.15 i Grums sporthall, bara att ta med ögonen och komma och kika!

Grattis till syster och Martin idag också som firar 10 år! GRATTIS! :)

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0