Aj aj AJ!

Dagen igår var ett rent helvete fysiskt! Jag och Lina var ju på ett functional-pass på gymmet i tisdags. Det var inte jättejobbigt, men man blev ändå trött och fick ganska hög puls ändå! Kul var det också!

Efteråt så kändes det helt okej.. Lite seg i musklerna så där. Men inget allvarligt. Men kroppen ville annat idag. När jag klev upp ur sängen så kände jag mig bara lite mör. När jag mötte Lina på jobbet fick jag en besvärad min till mötes, hehe. Hon hade ordentlig träningsvärk! Jag tänkte: "va fan, gjorde jag fel under hela passet?" eftersom jag inte hade lika ont som henne... MEN! Ett par timmar senare ville jag gå hem och lägga mig och dö ungefär.. Sjuklig träningsvärk i låren och axlarna. Effektiv träning måste jag säga :)

Idag är det bättre som tur är. Är fortfarande jäkligt öm, men kan iaf gå normalt idag :) så idag ska vi antagligen iväg på ett annat pass. Bodypump är det som gäller! Man använder skivstång och vikter tror jag och stepbräda. Ska bli spännande! Det blir första gången det här också isf..

Idag blir det nog ingen höjdare på jobbet heller.. Verkar vara väldigt dött än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0