Bästa kvällen på länge

Om ni missade att det var alla hjärtans dag igår, så vet ni det nu! Älskade mamma kom hem till oss och passade Molly en stund. Jag hade planerat både att bjuda daniel på mat på Score och gå på bio efter det. Jag och Daniel har varit på bio en gång under våra 4 år tillsammans, hehe. Så det var väl dags kan man säga.

Innan vi gick iväg, så gav vi varandra våra presenter. Daniel fick en tröja och ett skärp av mig. Jag fick fin choklad och en superfin ängel med texten : "när jag är med dig känner jag mig stark och säker. Som en ängel skyddar du mig när livet känns svårt. Du är glädjen i mitt liv. Vetskapen om att du älskar mig gör mig varm." så himla fin! Jag älskar den.

Vi hade hur som helst en underbar kväll. Maten smakade gott och filmen var mycket bra! Perfekt kväll med perfekt sällskap :)

När vi kom hem låg Molly och sov i våran säng. Så himla söt. Det var pricken över i:et det minsann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0