Frestad...

MEN.. Jag orkade stå emot!

Så här är det: jag har en sambo som är tokig i semlor. Idag var han hemma från jobbet tillsammans med en febrig Molly. Vad passade han då på att göra under dagen? (förutom att städa och diska ska tilläggas!:) JO.. Han bakade alldeles egna semlor!

Nu står de där i kylen.. Små runda och fina! Frestad har jag blivit, men jag har inte ens rört dom! Nu jäklar ska det visas på karaktär här ;)

Trotsade träningsvärken och åkte till gymmet förut också. Duktigt faktiskt! Det var äckligt jobbigt, men jag tog mig igenom det till slut. Kommer väl antagligen att ha än värre träningsvärk imorgon. Men har ett pass kvar innan det är dags för en dags vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0