Hälja!

Har bara en sak att säga, och det är: ÄNTLIGEN HELG!! Hur skönt? Förbannat skönt!

Det har inte varit en särskilt produktiv dag på jobbet heller. Hade jobb fram till kvart i åtta, sen var det stendött. Men som vanligt på fredagar så är det invägning innan lunch. Den här veckan var första gången som jag har haft lite press på mig. Vägde in mig på 68,3 kg förra veckan. Enligt planen skulle jag väga 68 kg idag. Så jag var alltså tvungen att gå ner för första gången sen vi började. Eftersom jag gick ner 3 kg första veckan, så har jag ju legat före planen tills nu.

Men tro det eller ej så klarade jag det! Vägde in mig på 67,6 kg. Så det känns skönt :)

Helgen för övrigt är helt oplanerad också. Förutom imorgon kväll då Malin kommer hit på mellomys och frossa! Julia kanske också skulle hänga på, vilket skulle göra Molly glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0