Helgen = fullt ös!

Helgen har bara rusat förbi. Verkligen. Kändes som om det var måndag igår. Men så är det ju så att ju mer man har att göra, desto snabbare smiter helgen förbi.

I fredags åkte vi till Tingvallahallarna för att kolla när Skattkärrs herrar säkrade seriesegern, vilket de lyckades med. Så grattis killar!! Molly och Daniel följde med och Molly busade järnet med Fille, och Sofie x 2 :)

I lördags var vi iväg till leklandet. Planen var att vi skulle träffa Sarah och Elle där, men Elle fick feber, så de fick motvilligt stanna hemma. Det var första gången vi var där, så det kändes lite spännande. Inte minst för Molly. Hennes min var oslagbar när vi klev in i själva leklandet. Hakan föll ner i golvet och ögonen blev stora som golfbollar. Det var rutschkanor, klätterställningar, cykelbanor, fotbollsplan, studsmattor - you name it!

Det värmde ordentligt i hjärtat att se Molly ha så himla roligt. Hon surade inte en enda gång. Förutom när vi skulle gå hem förstås :) hon fastnade speciellt för en rutschkana.. De första gångerna åkte nån av oss tillsammans med henne, men sen ville hon åka själv. Vilket hon skötte utmärkt. Hon lyssnade på allt vi sa och skötte sig exemplariskt :) så det dröjer nog inte länge förrän man kliver in genom dom dörrarna igen!

Igår kväll var det utgång för min del. Förfesten var toppen! Men sista gången på månen vart så där.. Väldigt mycket folk och ganska kass musik. Men kan inte säga att jag hade tråkigt för det :) dock har jag fått lida för det idag.. Usch. Har inte varit piggelin idag. Har inte mått dåligt eller så, men däremot har jag varit djävulskt trött. Men en eloge till mig som tog mig samman och städade lägenheten ändå!

Nu är det godnatt! Och jäklar vad jag ska sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0