Invägning v 3

Då har vi precis vägt oss igen då. Jag var totalt förberedd på att jag hade gått upp allt som jag gått ner hittills. För den här veckan har varit allt annat än bra. Mycket fusk från min sida. Ingen bra helg, med en del godis och kolhydrater. Jag följde upp det med fika på tisdagen.. Sen fick jag ju choklad av Daniel i onsdags som jag åt upp igår. Uh.. Ångest.

Hur som helst. Enligt planen ska jag väga 69 kg idag. Förra veckan vägde jag 67,9. Nu vägde jag 68,3. Jag får väl vara nöjd med det! Med tanke på allt fusk och sjukdom och ingen träning.

Nu gäller det att dra ner på godis och choklad och fika i alla dess former. Är frisk också, så nu är det bara jag köööör!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0