Make me up!

Direkt efter jobbet idag åkte jag till Make up store i mitticity. Dags att använda julklappen jag fick av Daniel. Vilket innebar en sminkkurs och efter det fick man välja ut grejer för kursbeloppet.

Jag fick en vardagslook, vilket jag ville ha. Lärde mig massor faktiskt! Kul! :) jag ville så klart ha ALLT hon använde när hon sminkade mig. Allt från ansiktsvattnet till alla borstar hon använde. MEN det skulle ha kostat över tusenlappen. Nu valde jag att plocka med mig en mascara, en foundation och en kajal. Mycket nöjd! :)

Imorgon blir det att testa grejerna när jag och Daniel ska ut och äta och gå på bio :) är det alla hjärtans dag så är det!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0