Tips!

Har köpt lite grejer från make up store som jag tänkte tipsa om. Jag är riktigt nöjd med grejerna måste jag säga. Men mina favoriter är ändå:

Refining toner: som är som ett ansiktsvattnet och har mentol i sig som verkar kylande och drar ihop porerna. Det är den blågröna flaskan. Kostar 235 kr.

All time ansiktscreme: en ansiktscreme utan olja som är bra för lite oljig eller fet hy. Det är den vita flaskan.

De produkterna använder jag varje morgon och kväll. Har gjort det i en vecka ungefär och min hy har förbättrats rejält!

Och ni som har mörka ringar under ögonen borde köpa Cover all mix pens. Ringarna försvinner helt och hållet! Det är tre olika pennor.. En rosa, en gul och en beige, som man kan blanda för att få till en matchande nyans med sin egen hy. Kostar ungefär 200 kr. Så om ni har problem med kass hy och mörka ringar under ögonen. Köp de här tre grejerna! Värt vartenda öre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0