Tisdagsfika!

Efter nästan fyra timmars skvaller, skitsnack och trevligt umgänge igår åkte Malin och Sofie hem till var och en. Hade en riktigt bra kväll tycker jag! Vi snackade allt ifrån innebandy till spöken! Hehe.. Vissa hade nog lite svårt att sova sen till och med. Iaf Sofie som kände sig lite tvungen att åka hem till mamma och pappa för att sova, istället för att åka hem till sig ;)

Det bjöds på kakor, juice och Gino! Låter mer som ett barnkalas än vuxenfika ;) om ni undrar vad Gino är, så är det skivad frukt med vit choklad som man slänger in i ugnen ett par minuter. Det blev supergott! Man kan använda frukt efter sin egen smak. Jag använde jordgubbar, äpplen, kiwi och banan. Serverades med vaniljglass! Schlurp!

Jag fick en liten present av Malin också. Vilket verkligen överraskade mig. Fick den för att hon fått åka med mig till träningar.. Behövdes absolut inte. För det gör jag så gärna! Trevligt med sällskap. Fick hur som helst en body lotion. Luktar verkligen gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0