Tung natt - tung måndag

Molly ville inte sova igår kväll. Hon brukar aldrig bråka om det annars.. Hon klagade på ont i magen och att hon inte mådde bra. Hon var inte varm eller så, men hostan håller fortfarande i sig efter förkylningen.. Så jag tänkte att det kanske var nånting på gång.

Jag nattade henne vid sju. Mellan sju och nio låg hon i sin säng och klagade då och då på magont.. Till slut fick hon komma upp och sitta i soffan med mig och Daniel. Då trodde jag faktiskt att hon skulle somna. Men icke! Hon satt vaken fram till elva, då gick vi in och la henne igen. Med framgång. Efter några få om och men gick hon med på att sova. Succé!

Hon vaknade under natten och krånglade ett tag också. Så det har inte blivit många timmars sömn inatt.

Imorse fick vi dock reda på varför. Hon var kokhet när hon vaknade.. Så efter över ett halvår utan feber, så kom det. Daniel vabbar idag, så får jag vara hemma imorgon. Första vab-dagen sen jag började jobba här faktiskt! Hoppas bara att hon blir frisk fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0