En eftermiddag på Bergvik

Direkt efter vi hämtade Molly på dagis idag åkte vi och hämtade upp Linda, för att sen åka till Bergvik och äta lite mat och köpa nya, varmare skor åt Molly. Vilket blev en succé.. skoköpet alltså. Hittade ett par riktigt varma och bastanta kängor på Coop. 149 kr - ett riktigt klipp!

Innan det käkade vi på Max. Jag tog en "delifresh low-carb" hamburgare. Så jag syndade inte!! :) En hamburgare med salladsblad istället för bröd. Smart måste jag säga! Sen var det dressing, ost och lök också. Den smakade verkligen gott! Vilket inte brukar vara fallet när man väljer de "nyttiga" alternativen.. Men nu så!

Det var meningen att jag skulle till gymmet också, men klockan blev för mycket.. Så det hanns inte med. Men pyser dit imorgon istället. Funderar på att hoppa på ett Zumba-pass då. Har alltid velat prova på det. Jag tror verkligen det kan vara nåt för mig! Dansa är ju bland det roligaste som finns.. så varför inte svettas lite under tiden man gör det? ;)

Vi får väl se imorgon om jag tagit min Zumba-oskuld eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0