Fin lördag

Igår var en bra dag. Förmiddagen spenderades med fina familjen innan det var dags för mig att åka iväg på min sista samling och spela min sista match.

Vi mötte Södertälje och det var minst sagt en måste-match! Sist vi spelade mot dom vann dom med klara 8-1. Men vi spelade inte på topp då och nu visste vi att vi hade en stor chans att vinna!

Vi vann med 5-4 till slut och jävlar vilken insats! Riktigt skönt avslut för mig också. Jag gjorde en bra match, vilket så klart kändes otroligt skönt! Kunde inte avslutat säsongen bättre. 3 poäng och pris som matchens lirare!

Min pappa, Daniel och Molly kom och tittade också. De två sistnämnda busade på planen medan jag duschade. När jag kom ut var Molly helt rosig om kinderna för att hon sprungit så mycket :) De va så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0