Nervös invägning..

För en halvtimme sen hade jag en nervös känsla i kroppen. Dags för invägning efter nio dagars diet.. Som kommer fortsätta ett tag till så klart!

Vi ska väga oss varje fredag innan lunch.. Och det är ju en speciell känsla när det är första gången efter startvikten. Men jag måste säga att det började riktigt bra! Jag har gått ner hela 3 kilo! Utan att känna att det är jobbigt med dieten ens. Så det känns hur bra som helst och nu är det bara att köra stenhårt! :)

Och jag lovar.. Jag svälter mig INTE! Jag är aldrig hungrig, för nu blir jag verkligen mätt av det jag äter. Vilket jag inte blir annars.. Om jag inte äter två jätteportioner då.

Laddad tills nästa fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0