.. och bra söndag!

Söndagen gick i ett! Härligt ändå. Dop i Nors kyrka halv ett, sen vidare till farfar och Lucas. När vi kom hem var klockan redan sju.. Då kom Sirpa och Kent på besök och ville så klart träffa Molly en stund :)

Molly brukar ju lägga sig vid sju annars. Men vi tänkte att hon kan väl få vara vaken lite längre då, eftersom vi fick besök. Dock hade hon inte sovit nånting under dagen, som hon annars brukar göra. Och efter allt härjande under dopet och hos farfar gjorde att vi hade en väldigt trött liten tjej på kvällen. Det var första gången (läs: första och SISTA gången) som Molly satt i mitt knä och sa så här ; "Mamma... Kan du gå och lägga mig?" Haha, så jäkla söt! DÅ är hon trött kan jag lova. Jag gjorde som hon sa och hon somnade så snart jag gick ut ur rummet efter att ha sjungit några godnattvisor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0