Projekt viktminskning

Jag och två killar på jobbet har varsitt mål. Att gå ner ett visst antal kg i vikt. Jag har slutat äta kolhydrater. Äter sån mat som jag brukar, tex köttgrytor, köttfärssås, pannbiff osv. Men jag tar bort potatis, ris och pasta. Äter sallad till istället. Vilket är godare än pasta egentligen! Så fattar inte varför jag inte börjat tidigare..

Hur som helst! Magnus har tagit med en våg till jobbet. Så nu kör vi stenhårt :) vi är riktigt laddade! Vi gjorde första invägningen i fredags och nu på fredag får vi se om det gett resultat. Vi ska köra på det här till slutet av maj. Då ska vi ha nått vårar mål. Jag behöver gå ner ett halvkilo i veckan för att uppnå MITT mål. Jag har verkligen skött mig sen förra veckan när jag började och det känns skitbra!! Nu kör vi!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0