Testat nytt

Igår blev det ingen Zumba.. Men väl ett power-yoga pass! Har aldrig testat det förut och gillar väl egentligen inte såna dör andningsgrejer, hehe. Men det här var kul! Mycket uthållighet.. Spänna muskler och hålla en stund. Det var jobbigare än jag trodde. Så idag är jag lite seg och mör i benen!

Idag är det vägnings-dags igen också. Så innan lunch vet jag resultatet den här veckan. Känns som om jag skulle ha gått upp nån kilo, men vad vet jag. Efter mina -3 kg förra veckan, så ligger jag före planen. Som är att jag ska väga 69,5 kg idag. Sist vägde jag 67,4. Så jag ligger ju som sagt före. Men är ändå lite spänd över att se resultatet.

Känns så där att vi fick in godis till jobbet idag också.. Uh. Inte bra! Har ju bara ätardag lördag eller söndag varje helg. Och vi jobbar ju inte helger, hehe. Så den här burken kommer aldrig ta slut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0