Tillbaka på jobbet!

I måndags gick jag hem från jobbet pga problem hemma. Jag och Daniel har haft det lite kämpigt, men nu har det ordnat upp sig och vi har det bättre än på riktigt riktigt länge! När det här hände så var det illa.. Vi gjorde till och med slut i söndags kväll. Dock pratade vi mer på telefon i måndags när vi båda var på jobbet.. Jag var helt förstörd, grät om vartannat. Jag klarade att vara kvar på jobbet till två ungefär.. Sen orkade jag inte mer. Kunde inte fokusera, så jag valde att gå hem. hur som helst så tog vi beslutet tillsammans att fortsätta vara tillsammans och verkligen satsa och jobba på det.

Jag var hemma igår också, för att komma ikapp med lite sömn. Vilket jag verkligen behövde. Sen måste jag säga att måndag och tisdag har varit de bästa dagarna på länge. Vi värdesätter varandra på ett sätt som är otroligt och vi är lyckliga. <3

Älskar dig Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0