Vart tog helgen vägen?

Helgen har gått fort.. Alldeles för fort! Samtidigt som vi har hunnit med att göra massor faktiskt.

Direkt efter jobbet i fredags hämtade jag Molly som skulle lämnas till morfar för kvällen och över natten. Daniel bjöd nämligen ut mig på restaurang! Vi åt på Harrys och kollade samtidigt på hockeyn som de visade på storbildsskärmen. Vi hade en riktigt trevlig kväll, det blev lyckat! Första gången vi varit ute och käkat på de fyra år vi varit tillsammans. Mysigt! :)

På lördagen åkte vi och hämtade Molly, för att sen ta med oss pappa och kolla på innebandy. Efter det åkte vi och handlade och åkte hem och gjorde hemlagad pizza! Sjuk succé!!

Dagen igår spenderade vi i mariebergsskogen med att åka skridskor. T.o.m JAG åkte skridskor! Hur mysigt som helst :) sen kom pappa och Ywonne och vi bjöd dem på käk hemma hos oss. När vi var mätta och belåtna åkte vi och tittade när Yvonnes son spelade lite innebandy.. Korpen. Jag är SÅ sugen på att spela i korpserien! Inga träningar i veckan.. Bara matcher på söndagar :)

Det här var våran helg det.. Hela familjen har passat på att bli krassliga också. Suck! Vi går och snorar och nyser ikapp där hemma.

Dags att bli friska!

Hör kommer helgen i bilder. Bloggar via mobilen.. Så ha lite överseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0