Inte mycket till helg..

Daniel har haft jour under helgen, så det har inte blivit mycket familjetid inte.. Han har ju jobbat några timmar varje natt och har förstås behövt ta igen lite sömn på dagarna. Men det har blivit mycket mor och dotter tid iaf :)

I lördags morse när Daniel la sig och skulle sova, bestämde vi oss för att gå till leklandet en sväng. Vilket uppskattades av Molly så klart. Vi hade väldigt kul tillsammans! Sen gick vi hem och städade och åkte till affären efter det. På kvällen kom Malin och Sofie förbi på lite mat och andra chansen. En mycket bra lördag helt enkelt!

På söndagen myste jag och Molly framför tvn hela förmiddagen. Vi var lika slitna båda två tror jag :) sen åkte jag iväg på samling för att spela min sista match för säsongen. Lirade med u-laget mot Sjöstad. Stryk fick vi! Och jag med. Kom hem med en blåtira, en blåslagen arm och en lårkaka. Men vad gör det? Kul hade jag hur som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0